Hanımlar biraz uzun yazcam ama lütfen okuyun kanama vs riskli bir durumunuz yoksa doktor kürtaj olmalısın dış gebelik vs deyince bence bir doktora daha görünün. Beta değerim yavaş yükseliyordu. Artış hep 2 katı ama son iki değerim daha az arttı bi doktora gittik ilk kontrol için keseyi göremedim dedi evet olabilir tekrar beta ver hormon değerine bakalım dedi verdim 829 dan 1087 ye çıkmıştı 2 günde. Ertesi sabah sonucu götürdük kapıda konuştuk sağlıksız bir gebelik düşündüğüm gibi dış gebelik bu hemen kürtaj olmalısın acele karar ver alalım seni yoksa çok kötü olur dedi. Ben tabi birden bu lafları duyunca ağlamaya başladım. İlk çocuğumda gittiğim doktor doçent ve biraz muayenesi pahalı diye başka doktora gitmiştik. Sonra eşimin kuzeni ebe bi doktora dha git mutlaka tek doktorla karar verme böyle bişeye dedi. Sonra sağlıksız olsa bile içimi rahatlattı. Tekrar ultrasonda bakmadan mı dış gebelik dedi diye sordu evet dedim gel bakalım bi ultrasonla dedi vajinal ultrasonla baktı cihazları da çok iyidir dış gebeliğe dair bir şeye rastlamadım olsa görürdüm dedi. Kese vari bir şey görüyorum ama seni de birden ümitlendirmiym belki değildir çok ufak bişey daha dedi. Son değer artışın yavaş olmuş evet ama yıllardır doktorum bu durumda olup sağlıklı doğum gerçekleştiren hastalarım var dedi. Sağlıksız bi gebelik te olabilir ki ona da üzülme gayet normal bir şey içinde olduğum için diyorum tekrar gebe kalabilirsin. Sen şimdi git sana zarar verecek bi durum yok. Acil bi kanaman olur, yoğun kasık ağrısı olur, tansiyon düşmen olur saat kaç olursa olsun hemen ara dedi. Allah razı olsun böyle doktorlardan gerçekten. Doktor var doktor var. Şu an hiç üzülmüyorum sağlıksız bir gebelik bile olsa yine üzülmüyorum çünkü hayırlısı değilmiş sağlıksız mış diycem ama bazı doktorlar neden böyle felaket tellallığı yapıyor anlamıyorum. O doktora kalsa hemen kürtaj olmuştum ve belki de sağlıklı bir cana kıymış olacaktım. Sizlere önerim kızlar böyle durumlarda tabiki haklı bile olsalar bi doktora daha mutlaka görünün.