Ruvvruvveeydaaa Kızlar merhaba yaklaşık 15 gün önce tetanoz aşısı oldum ilk doz, İlk zamanlar bı sorun yoktu ama şu an aşı olan yerde ağrı ve hafif bı şişlik var. 15 gün sonra böyle olması normal miii
hemsiree Ruvvruvveeydaaa enfeksiyon mu kaptı acaba benim aşı yerime hiç bişey olmamıştı ki zaten olursa da 15 gün sonra olmaması gerekir. aile hekiminize bi gösterin bence ve soğuk uygulama yapın
Yarenn92 Ruvvruvveeydaaa ben Pazartesi oldum 1.dozu o gün hiç birşeyim yoktu ertesi gün kolumda ağrı oldu hala da devam ediyor