Mira4627 Güzel anneler bugün tam 39 hafta olduk.Gece nisanim geldi.Aslinda Nisan lekesinden daha fazla kanama oldu diyelim. ardından sanci.gece hastaneye geldik aciklik 2cm dediler.şuan sancilarim ara ara geliyor.Doktorum biraz önce cati muayenesi yaptı bebek kanala girmemiş dedi.ilk dogumum normal olmuştu benim.eger dedi ilk doğum normal olmasaydı seni şuan sezeryana alırdım dedi.Bebegin kanala girmesi için ne yapmalıyım sezeryan olmaktan daha çok korkuyorum.lutfen yardımcı olur musunuz
ayisigi3 Mira4627 merhabalar. Bebeğinizi doğurdunuz sanırım sağlıkla büyüsün inşallah. Normal doğum mu oldu, kanala girdiyse nasıl girdi acaba?
Hokku Mira4627 sezaryen olmaktan da bence korkmamalısınız normal veya sezaryen iki şekilde de anne olunuyor zaten bebek için psikolojik ve fizyolojik hızlı bir şekilde toplama gereği hissediyorsunuz önemli olan bebeğiniz ve siz strese girmeden bu süreci atlatmanız
Mira4627 ayisigi3 evet doğum yaptım normal dogum oldu.Tesekkur ederim güzel dilekleriniz için.Hastanedeyken sanırım suni sanci takıldı sancim sıkılastikca yürüdüm birde ıkınmami söyledi ebeler daha sonra doğum gerçekleşti başka bsey yapmadim
Mira4627 Dolunaybelinay normal dogum yaptım.Biraz hassas içerikli olduğu için doğum hikayemi yazmak paylaşmak istemedim.Ama çok şükür şuan kızımla ben çok iyiyiz rabbim dileyen herkese versin insallah 😇😊
Hokku Squat, merdiven inip çıkma, hurma yemek, ahududu yaprağı, pilates, yoga, perine masajı, kegel egzersizi, yürüyüş, tuvalete oturur gibi oturmak, cinsellik tabii bunlar için doktorun bir mani görmezse