Bende hediyelik isine israf diyen biriyim dugunumde de ayni kafadaydim. Bagis magnetlerine bakiyodum yaparsam onu yaparim en azindan bi faydam olur diye. Sonra yapmadim. Dugune bi kac gun kala gorumcem ayip olur, bi sey yaptiralim felan edince eşimde yaptiralim o zaman madem oyle dedi hic sevmedigim pleksi magnetten yaptirdik onlarin tanidigi bir yere. Eşime zaten oyle kizdim oyle kizmistim ki. Dogum gunlerinde yapilan kutlamalari bile sevmez boş bulur oyle dusuncede biri. Bende simdi ayni durumu yaşamak istemiyorum. Yani gorumcem felan yaptiralim hediyelik derse eşim artik bana birakir zaten de yinede canimi sikarlar diye yaptirmayi dusunuyorum. Yine bagis magneti olarak ama. Bakalim cinsiyeti net kiz deseler yaptircam daha da artmadan fiyatlar 21 haftalik hala evet kiz diyemediler. Surekli kıza benziyo dediler