Prensinbenim Kızlar son ayınız kala özel bölgeye ağda yapan oldumu hiç aranızda ben yapmakta tereddütluyum acaba bi sıkıntı olurmu
cansualisa Prensinbenim ben hep yaptım 45 günde bir 21+3 üm devam 2 hafta snra gidicem ❤️ Hiçbir problem yaşamadım ilk gebeliğimde de kuzum
Ahuum Prensinbenim bnm riskli gebelik. Doktora sordum artık kuaföre gidip ağda yapmak istiyorum dedim. Doğum başlatıyor dedi izin vermedi
Prensinbenim cansualisa kuaför aracılığıyla mi alıyorsun yoksa evde kendinmi kullandığın ağda hangsii canım
Elifgok58 Oğlumda yaptırmıştım büyük rahatlık Şimdi 34 haftalığım doğuma yakın yine yaptırmayı düşünüyorum
Maya_deniz Genellikle bebeğin kafası rahime yakın olduğundan dolayı zarar görebilir dedikleri için ben endişe duyuyorum
Maya_deniz Benimde riskli o yüzden ben yaptiramiyorum ev doğuma yakın gogus uçları çok hassas oluyor ve aciyormus çok elleyince falan erken doğum olabiliyormuş kızlar bunada dikkat edin derim 🙂
cansualisa Maya_deniz risk varsa tabiki ama yoksa bir sorun teşkil etmez 2. Doğumumu yapıcammm Rabbimin izniyle suana kadar hiç bir sorun yaşamadım
Serraee Prensinbenim en dogru cevabı doktorun verir canım yorumlarda da gördüğün üzere kimi yaptırmış kiminin doktoru izin vermemiş ben plasenta previayım yani plasentam aşşağıda doktora sordum yapabilirsin dedi yaptırdım haftaya dogumum var Allah nasip ederse
Kkzm Prensinbenim ben her ay düzenli yaptırdım geçen ay öyle kötü oldum ki hassaslaştı mı bilmiyorum şişti böyle yanık gibi oldu çok canım yandı başına böyle bir şey gelen var mı aranızda? 39 haftalığım bu arada
Elifharbi54 Prensinbenim ben 37 haftamda yaptırdım ve ilk yaptirmamdi aşırı memnun kaldım tavsiye ederim bidaha lohusalıkdan sonra yaptırırım diye düşünüyorum