Nutelllaa 13+4 olduk ama bugün çok kötü bı ağrıyla uyandım ve hala devam ediyor .eski sezeryan yerimin olduğu yer sanırım tam anlamıyla o kism çok ağrıyor sizlerde yaşıyor musunuz?bilgilendirirseniz çok sevinirim
Haticeeklyc Benim senin haftalarında 2 kere şiddetli ağrıyla uyandım. Hastaneye gittim sol tarafta kist var dediler 1 gün hastanede yattım düşük tehlikesi ile. Sonra bir ay progestan ve yağlı iğne kullandım. Tekrarlarsa hastaneye gidin bence