2212 Merhaba, 12. Haftamdayım doktorum ferrum ve prenatal vitamin verdi ama 29 senedir ilaç içemeyen biri olarak napacagımı bilmiyorum. Bu durumu yaşayan anne var mı? Ya da bir çözüm bulan :(
Papatyaa_01 2212 bende zor içiyorum hele böyle parol gibi ilaçlar yüzeyi mat olanlar zulüm yani içmesi bazen yapışıyo ağzıma yada boğazıma bazen çıkarıyorum hapı ama zar zor içiyorum vitaminlerden bile tiksiniyorum hiç içesim yok ama napıyım mecbur
Ahuum 2212 vay be :) 29 yıl he :) 29 yılda 5 tane ameliyat geçiren ben duygulandı .. allah başka dert vermesin . Bende günde ıkı iğne 5 progestan sayamqyacagım kadar hap içiyorum derdim var sanıyorum 😅😅 şaka bi yana vitaminler çok önemli hafta olarak 20. Haftaya fln geldiğinde onun faydasını bebeğin gelişiminden vs den anlicaksın sakın ihmal etme.
syagmurr 2212 bende içemiyorum içersemde aşırıı zorlanıyorum. Kan ilacımı şase toz şeklinde verdi bestiron stick vitaminim ocean mummy küçük ve aşırı kolay kayıp gidiyo içtiğini anlamıyosun magnezyum içiyorum o da oceanın şasesi🙏🏻
2212 Papatyaa_01 ben eritip içiyordum hep o da çok kötü oluyor tabi. Folik asiti zor içtin çok küçüktü diye yine zorladım. Ama bu ilaçlar çok büyük içmesem mi diye düşündürüyor beni
2212 Ahuum çok geçmiş olsun..dert demiyorum tabi ki sorun olarak görüyorum sadece acil şifalar diliyorum size..
selvi8900 Bi dolarex içermeyen ben smdi folik ASİT ilacımı kusa kusa içiyorum desem üstüne demir eksikliği çıktı bende de bi bonibon kadardı hap sadece beş gün içtim beş günde kusturdu beni snr doktorumu aradım şurup a çevirdiler ilacımı öyle rahatladım ☺️
Papatyaa_01 2212 birde decavit var birkaç hafta sonra ona başlayacağım şimdiden korku saldı beni nasıl içecem ben bunu diye yani bunlar vitamin çocuk sağlığı için içmemeyide göze alamıyorum ben 😂
2212 Papatyaa_01 ya işte o riski ben de göze alamıyorum Allah yardımcın olsun stresi yetiyor insana :)