Yurdanurrr incia çatlak bakım kremi kullanıyorum gece yatarken, sanahları da hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Göğsüm bi minik çatlamış ona da kantaron yağı sürüyorum ayıca belki iyi gelir diye 😂 ama inciadan çok çok memnunum harika nemlendiriyor ve %100 doğal 🤌🏻