Kızlar ben de geçen ayın 18′inde adet görmüştüm hala adet göremedim letu kullandım yumurta geliştirici 3 gün oldu biteli dün akşam kahverengi sümüksü akıntı geldi peçeteyle sildiğim zaman özür diliyorum bunu söylediğim için neden olmuş olabilir sizce ve kasıklarımda batma hissi var bir de belim ağrıyor?