Başlamıyor doğum sancılarım çok az az geliyor şiddetlenmiyor 😬en geç pazartesiye kadar bekleyip yatış yapıcaksın dedi doktorum suni sancıyla destekleriz dedi 😔Herşeyi yapıyorum hurma yiyorum merdiven inip çıkıyorum yürüyorum hiçmi faydası yok bilmiyorum hayırlı vakitte gelsin diye çok dua ettim hala gelmedi dha vakti var galiba 😔