Tugbacagatay Umaykus gözünüz aydın isteğe bağlımı sezaryen oldunuz? İlk iğne vururken çok acıdımı bide ameliyattan sonra baş ağrısı oldumu kaç saat sonra yürüdünüz ağrınız varmı
Umaykus OzgeSrc ameliyatım çok iyiydi sagolsunlar çok ilgilendiler acı ağrı asla yaşamadım çok şükür ne ameliyatta ne sonrasında tek sıkıntı o bebegi çıkarırken o cekistirmeleri hissediyosun onun dışında korkma hiç ❤️
Umaykus Tugbacagatay Tugbacagatay isteğe bağlı değil zorunlu oldum, ağrım sızım olmadı hiç birsekilde ilk ayağa kalkış zorluyor ama inan yürüdükçe acı kalmıyor ❤️