Dilara556 Sağ böbreğim ağrıyordu tetenoz aşısından sandım kaslarım vs ağrıyor şimdi de sol böbrek kısmında ağrı ile uyandım normal mi çok ağrı var
Elf-5 Dilara556 vala o aşıdan sonra bana öyle sey olmadı kol agrısı dısında neden agrır ki orası 😏😏🤷♀️
benkosarim Dilara556 bebeğin kafası ya da ayakları baskı yapıyor olabilir böbrek büyümesi olabilir bir doktora gidin