2.3 tane 5li hastane çıkışı koymayı düşünüyorum bı tanede alt üst takım.
7.8 tane ağız mendili
10 tane bebek bezi
Şapka eldiven çorap 2.3 tane
1 ince ve 1 tane kalın battaniye
5 tane alt açma örtüsü
Islak mendil
Biberon emzik mama koyacağım her ihtimale karşı göğüs pompası almayacağım gerek olursa alicam
Kendim içinse 2 tane pijama takımı 3 de olabilir kış olacağı için gecelik koymayı düşünmüyorum çorap koyacağım
Tarak koyacağım eşim yanımda olursa onun içinde birşeyler koyacağım.
Depant koyacağım 1 paket
Göğüs ucu kremi
Gümüş kapak
İç çamaşırı koyacağım ne olur ne olmaz diye şimdilik aklıma gelenler bunlar