biokadin komşumun kızı 3 hafta önce orda doğum yaptı canım sezaryenle 15 bin tl ödedik dedi yanlış hatırlamıyorsam.Doktoru kim bilmiyorum ama profesör olduğunu söylemişti riskli gebelikten dolayı iyi bir doktora gidiyorum demişti.Hem doktordan hemde hastahaneden çok memnun kaldıklarını söylediler.