Aynı durum bende de var,geceleri şiddetlenen bir kasinti ,uykudan uyandıran ve uyutmayan benim de tahlillerim temiz çıktı ama hala kaşıntıya devam herşeyi denedim ama hiçbirsey iyi gelmiyor kaşıntıya,sabredip doğumu bekleyeceğiz .bebekler karaciğer ve safra kesesine baskı yaptigi için kaşıntı oluyor dedi doktor.