arenim1907 Merhaba sevgili anne adayları, Aranızda şiddetli mide bulantısı sebebiyle ilaç kullanan var mı? Ondansetron, Zofran veya Zofer
Ebuli3454 Zofer olmasa yaşayamayanlardandım şükür bitti acayip pahalı fakat o bıçak gibi kesti sadece
ma2022 Zofer kullandım zaten zofranla zofer aynı diye biliyorum, hatta ben direkt solüsyon olarak damar yoluyla aldım çok rahatlatıcı
arenim1907 Ben Kanada da yaşıyorum 11 haftalık gebeyim inanılmaz bulantım vardı aile doktorum Ondansetron verdi yani Türkiye’de adı Zofer veya Zofran aynı şey. Fakat jinekolog kullanmamam gerektiğini bebek için güvenli olmadığını söyledi. Bir tek o bulantımı kesiyordu başka hap verdi o da etki etmiyor kullanmaya devam etsem mi bilemedim çok kötüyüm