Ben de 21+1deyim, benimki de genelde geceleri daha hareketli nerdeyse canımı acıtıcak. 😅 Gündüzleri biz hareket ettikçe kesesi sallandıkça uyuyor diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum, ama geceleri gerçekten çok fena 🤣 bazen de bir yerde toplanıyor karnım yamuluyo resmen 🤷🏼♀️
Yediğimiz içtiğimiz herşeyin tadını alıyor diye biliyorum