Herkese merhaba anneleeer🙏 17 haftalık hamileyim alt karın kısmım gerçekten çok ağrıyor. Düzenli değil ama bazen ciddi ağrıyor. Cuma günü doktora gideceğim inşallah ama aklıma kötü kötü şeyler geliyor. Benzer durum yaşayanlar var mı, sizce normal mi yada bebeğime bisey olmuş olabilir mi? Kendimi nasıl rahatlatmaliyim cuma gününe kadar bilmiyorum, yardımcı olur musunuz?