Selim_Alparslan bence yaptırmalısın ama doktoruna bir danış tabiiki.. zaten bu tedavinin en tereddüt ediklen kısmı antibiyotik, e onuda mecburen kullanıyorsun. Diş doktorunun kullandığı malzemelerden enfeksiyon kapma riskin normal doğum veya sezeryandsn enf. Kapma riskinle aynı.
Her ay apseyle iltahapla uğraşacağına, tedavini ol kafan rahatlasın