Kızlar bugün akşam saat 8 den beri belim aşırı ağrıyo uyudum uyandım hafifledi gibi oldu ayağa kalkınca yine başladı. 12 gibi uyudum az önce uyandım tekrar aşırı şekilde bel ağırısı ve bu sefer karnımda da hafif ağrılar var. 30. Haftadayım korkuyorum doğum sancılarımı acaba diye hastaneye gitmelimiyimm