gizemrdpl Kızlar 40 haftalık olduk hala gelmiyor yarın doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek… şiştim sıkıldım artık uyku uyuyamıyorum. Ben gibi olan var mı🙃
Svg030320 Ben de aynı durum var. Hiçbir belirtim de yok. Yarın 40+2 olucaz.Yatışım olcak suni sancı alıcam😥
Goknur88 Svg030320 bizde yarın 40+2 oluyoruz 3. doğumum olucak ama bebiş gelmiyor rahimde de yumaşama yok beklemek istemiyorum bakalım doktorumuz ne diyicek