Hhande bildigim kadariyla degildir canm çünkü nisan 1 kere ve daha koyu renkli parca seklinde oluyor
Son zamanlarda akintilar cogaliyor sadece bebisler baski yaptikca bende 37 hafta içindeyim doktorum akintin çoğalabilir meraklanma demişti dün gitmistim hatta en son 😊