Hanımlar 27. Hafta olcak halen ters, doktor sezeryan olcak muhtemelen, çünkü makat geliş dedi
yaşlı eskiden ebelik vs yapmış bir hanım var bebeği çeviriyormuş çok korkuyorum bir şey olur diye, ama ben sezeryandan çok korkuyorum, ilkinde normal doğum yaptım ve o doğum dikişlerim bile 4-5 ayda iyleşti, sezaryen dikişlerini düşünemiyorum, küçük bebeğm var bir yandan hemen toparlanıp ona da bakmalıyım, yani ikisi ardarda oldu anlayacağınız. İnternette yazan şeyleri yapacağım ışık tutma müzik açma vs son haftalarda deneyeceğim, ama kesin şunu yaptım döndü dediğiniz bir şey var mı