1Bayan 2 saat önce suyum geldi nts ye bağlandım bir sikinti yoktu açıklığım hala yok hastanede gözetim altındayim sancılarım çok az gelip gidiyor açıklık olması için ne yapmam gerekiyor aslında dinlenip uyumak istiyorum ama bisey olursa diye de korkuyorum. Bilgisi olan var mi
Ormanmeyvelii 1Bayan Aşkım hızlı açılma için eğer nst de bağlı değilsen yürümen çömelmen hatta hastane merdivenlerini inip çıkman senin için iyi olur. Tabi doktoruna da danış bunları yapabilir miyim diye.
1Bayan Ormanmeyvelii doktorum istersen yürü istersen dinlen dedi bende biraz dinlendikten sonra merdiven inip çıkmak istiyorum su geldikten sonra hızlanır mi açılma acaba
1Bayan Busra1644 40+3 haftalığım suyum ilkte akıntı gibi yarım saat içinde yavaş yavaş akti hala da gelmeye devam ediyor
Hunilininbirii Benimde suyum gelmişti sızıntı şeklinde, 3 buçuk saat suni sancı aldım sadece 1 cm açılmam olmuştu ilk doğumda bi anda açılma olmuyomuş malesef. Bebeği riske atmamak için zorunlu sezaryen olmuştum