Kızlar ben 16+3 haftalığım, devit damla ve omega 3 kullanıyorum. Sağlık ocağı 16 haftadan itibaren demir hapı kullan dedi , 9 gün önce hastaneye gittim omega verdi demir hapı kullan felan demedi sizce demir hapı kullanıyım mı yoksa haftaya doktoruma söyleyim mi?