momnes Merhaba, kasılma nasıl oluyor ağrılı mı? benim arada aşağıya doğru baskı oluyor o kasılmamı acaba? İlk hamileliğim ve tecrübesizim. 34. haftadayım
Gelmsim Minigim38 bu peki ağrı mi oluyor ve bu durumdan ne kadar sonra doğum oluyor acaba 39+2 yım bir haftayo geçiyor sürekli kasılma var geçen cuma kontrolde sancım 25 lerde çıkıyordu
Gelmsim Minigim38 sık arada aşağı bölgede de ağrı oluyor doktor muayene etmek istedi yapılmalı.mi sizce benim daha önce yapılınca doğumum başladı ilk çocukta birde düşük yaptım korkuyorum o yüzden o muayeneden
Minigim38 Gelmsim bana 4 5 kez çatı muayenesi yapıldı bide serviks uzunlugu ölcmek için kalın bi alet soktular cok şükür bi sorun ile karşılaşmadım
Gelmsim Minigim38 o zman yarın doktor isterse muayene izin vereyim 39+2 zaten bir sorun olmaz herhalde
Minigim38 Gelmsim bence verin muayene etsin belki normal doğum için uygunsunuzdur. Bide zaten zamanınız iyice gelmiş sorun olmaz gibi
Gelmsim Minigim38 normal doğum yaptım zaten bir tane de doktor açılma faln var mı bakayım dedi de bende kendi kendine olsuj hersey diye izin vermedim ama tetiklesede birşey olmaz artık büyüdü iyice zaten