Arg41 canım ayrıntılıyı bekle 16 hafta öncesi tahminden ilerliyorlar çoğu zaman bize de 17. Haftaya kadar kız dediler 17+2’de erkek olduğunu öğrendik şimdi detaylıyı bekliyoruz bir başka doktor kız olduğunu söyledi 😄 bu sene cinsiyet tutturamama senesi galiba yaa kimin postunu görsem kız dediler erkek çıktı 9 ay erkek dediler kız doğdu falan 🤣