SmyyeOsmn ben 7 8 tane tulum
4 5 tane pijama
3 4 tane penye
Yelek battaniye 2 tane gecelik 2 tane hastane çıkışı 6 7 çift ayakkabı 12 13 tanede zibin çitcitli aldim canm
En cok citcitli ve pijama giyilicek çünkü evin icinde zaten
Gun geçtikçe çok cabuk buyudukleri icin aman aman alipda kullanamamak daha kötü oluyor zaten önümüz kış bende bu ay dogum yapicam inşallah belki cok ust değişicez belki az bebekden bebege değişiyor
Cok degissek bile petekler açık kisa programda yikayip petege astkmi yarim saatte miss gibi oluyor 😊😊