olips
Merhaba,
1 hafta önce verdim ben de kan tahlilimi, şu an sonuçları bekliyorum. Çok fazla araştırdım, maddi olarak karşılayabilirseniz diğer girişimsel yöntemlere göre (ikili, üçlü vb) çok daha işlevsel bir test yöntemi. Doğruluk oranı, tüm testlerden açık ara yüksek. Ancak güvenilir bir yer bulduğunuzdan emin olun lütfen, piyasası denetimsiz olduğu için dolandırılma şansınız da mevcut. Benim doktorum güvenilir 3 firma ismi verdi, onlarla görüşüp, aralarından birini seçtik eşimle beraber. Doktorunuza da bir danışın derim. Sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi, gönlünüzce olsun her şey 🌸