kizlar aksam 8 de bebegimi kucagima aldim hepinize dua ettim…s salı aksam 10 da sancim başlamıştı. ama duzensizdi sabaha kadar uyutmadı. sonra 10 dk da bire bazen 5dk bazen tkr 10 dk ya cıktı. evde hep hareket halindeydim oturunca yada yatınca ağrıya dayanamıyordum. en son aksam 5 civarı sanci 5 sk da bire düştü ama bende uykusuzluktan evde dolaşmaktan hal kalmamıştı gittik hastaneye. rutin kontrolü yaptılar 5 cm açılma varmis 7 ye kadar dolaştım orda 8 cm acilmayla dogumhaneye aldılar. ebe ikin dedi ıkınamadım. sonra biraz daha dolaş sen deyip indirdiler. saat 8 de açılma 10cm oldu çatala çıkmak mi istersin yoksa yatakta mi doğurmak istersin diye sordular. yatakta ıkınma geldikçe ıkınmaya çalıştım Allah bin kere razı olsun ebem çok yardımcı oldu yoksa sadece benim ıkınmamla doğuramazdım. hem benle uğraştı hem bissürü dua okudu.boylece bebişim geldi.hastane süreci çok hızlı ilerledi. ilk gebeligimde hastanede 12 saat şancı çekmiştim çok zorlanmıştım.