Kmelikem1 benmde ılk gebelıgım nırmal doğumdu 39+5 de oldu kızım 3600 gramdı maşallah ve ben hıc kılo almadım 7 kılo almıstm dogumdan cıkdım eskı kılondaydım şindikler ıkız şindi yıne benı her goren sen kılo almamıssaın dıyor sadece göbek var bnlarda da ınanırmısın 🙈 9 kılo aldım sanırım oda dgumdan snra gdecek bıde bebek kılosuyla alakası yokmus küveze gırmenın zaten bunu arkadasmda da ney gordum 3.100 gram dgdu 37 haftada ama kendı basına nefes alıp veremedıgı ıvın bebek 8 gun küvezde kaldı sanırım ciger helısımıyle alakalı cok okudum burda 2,500 dogup da evıne sag salım gdenlerı bızleredı de hast sag salım doğum evımıze gıdenlerden etsın rabbım 😘🤲🏻