Bende ilk haftalarda sürekli kola içmek istiyodum ama sonra pişman oluyodum.. sonra maden suyunu keşfettim 🙂 asitli oldugu icin inanın kola içmiş kadar oluyosunuz bi farkı yok hem de mineralli su oldugundan bebeginiz ve sizin için cok sağlıklı günde 1 tane mutlaka tüketiyorum