36+2′de başı tam göğsümün altında olan bebemle selamlar. Ben de çok sıkıldım doğsun kurtulayım istiyorum özellikle pozisyonundan dolayı hiç rahat hareket edemiyorum ama ne kadar anne karnında kaldı bence o kadar iyi. Anne karnındaki 1 gün küvözdeki 1 haftadan daha değerli. Doktor bir sorun görmezse 39. haftada doğmasını ben de istiyorum