Merhaba kızlar bizde 39+5 günlük olduk. Sanci yok. Ara sira kasılmalarım oluyor o kadar. Nisan yok akinti yok. 1 cm aciklik var sadece vajinada. Dunden beri cok duygusal hissediyorum sebepsiz yere ağlıyorum. Sanirim yoruldum. hamileliğimde hep aktiftim ve sporda yaptım. şimdi bes gundur hurma yiyor suyunu içiyorum. merdiven pilates topu. Hic agri yok. Hatta evde iş yapiyorum. Hergun yemek. Daha iyi olmaya başladım hic ağrım sızım yok. biraz morelim bozulmaya başladı. Sezaryen olucam falan diye düşünüyorum. Normal istiyordum . Ama tabi ki şartlamadım kendimi bilemeyiz. Lütfen bana da birseyler soyleyin motivasyonumu kaybettim.