Ask_beybi1 Ask_beybi1 BusraAltiok size renkli ultrason verdiler mi benim fotoğraf cekimim olcak geçen gittiğimde sormayı unuttum devlet veriyor mu yoksa özele randevumu almalıyım🧐
Gamzesilaplt Arzuayaz benim ilk doğumdan kalma hemoroid kaldı ve şuan daha yoğunlaşmış dışa vurmuş şekilde ikinci doğumla beraber daha da tetiklemez insallah. Bu ara nst de sancı hangisi oluyor ve kaç olmasi lazim acaba
BusraAltiok Ask_beybi1 devlet vermedi ben detaylı ultrason u hem devlette hem özelde yaptırdım özel renkli verdi
BusraAltiok Ormanmeyvelii maalesef hiçbir belirti yok beklemeye devam sadece aşırı hareketli çıkacak gibi hareketler yapıyor
Ormanmeyvelii BusraAltiok Ben en son 1 hafta önce gittim aslında gitmem gerekiyor. Ama gidesim gelmiyor ultrasona yatıyorum nst çektiyorum tamam bir şey yok git diyorlar. Sancılarım bir sıklaşsa direkt acile gideceğim de o da arada bir geliyor iyice sinirlerim bozuldu artık
BusraAltiok Ormanmeyvelii ben de 38 +5 te gittim rutin ultrason nst yarinda öyle olacak muhtemelen ama gitmeden de içim rahat etmez
Ormanmeyvelii BusraAltiok Belki ben de öğlen giderim. Randevum yok. Sıra alıp muayene olurum tabi ki uyanınca ruh halime bağlı😂😂
BusraAltiok Ormanmeyvelii bana geçen hafta Burçin Salman Özgü söyledi çok ilgili bi doktordu çok begendim memnun kaldim kendisinden
Ormanmeyvelii BusraAltiok Hangi doktora randevun var yarın canım? Burçin hanıma hiç muayene olmadım valla. Yarın gidersem burdan yazarım sana sen de bana yaz belki sancın vs çıkarsa yatış verirler😂 Sancımda oluyor ama düzenli değil canım. Birden bir geliyor adet ağrısı gibi. Ama işte doğum sancısı 5 dakikada 1 olmalıymış o kadar değil benim 2 3 saate bir
aysnrozgn 39+5ten selamlar.. :) daha bu gece, tam da şuan vajinamda baskı hissediyorum bebek de hareketli. Hafiften ter basıyor her hareketinde. 😅