Benım 2 sene gectı sezeryanımın üstünden şuan 39 haftalık hamıleyım .haftaya kontrolum var . normal dogum deneyeceğiz doktorumla antalya da yaşıyorum . Doktorlar rısk almak ıstemıyor . Doktoru ıyı seçmelisın . 30 una kadar sancın gelır dedi beklıyorum öyle ne olcak dıye