Kilo iyi bişey diyerek söylemiyorum ki zaten korkularım olduğu için buraya post açtım iri bebek olduğu için normal doğumdan korkuyorum sezeryan mi olsam diye düşünüyorm . Çünkü doğum esnasında bebeğe bişey olmasından korkuyorum devlet hastaneleri çatı muaynesi yapmiyo