SeydaErgn Merhaba arkadaslar. Bende dogum hikayemi yazmak istedim. Normalde kasim sonunda dogmasi beklenen bebegim icin sali gunu rutin kontrole gitmistik. bir sorunla karşılaştık. Bebegim 3 hafta geride kalmis. Kilosu sadce 1350 gr. Nstye girdim istenilen sonuc alinamadi. Ciger gelistirici igne yapildi ve doktorum ertesi sabah erkenden gelmemi nstye baglanmami ve 2.doz igneyi yaptirmami soyledi. Hersey yolunda giderse en falza 2 hafta daha bekleyebilecegimizi soyledi. Ertesi gun gittim nst,ultrason vs derken ''dunden bugune kotuye gitmis riske atmayalim,alalim'' dedi. Tabi ben panik,sok,korku hepsi bir arada. Zaten sabaha kadar hic uyumamistim. Hep dua ettim bebegim yasasin saglikli olsun diye. Neyse yogun bakim unitesi icin baska bir hastanede sezeryani yapmaya karar verdik. Saat 1de hastaneye yatisim yapildi. 2. Doz ignemi oldum. Ve saat 15:00 doguma alindim. Ilk defa ameliyat olacaktim ameliyathaneye giderken agladim korktum dua ettim. Genel anesteziyle uyutuldum. Uyandigimda bebegim yogun bakimdaydi. Hemen sordum tabi ''iyimi, yasiyor mu?''iyi dediler. Odaya alindim agrilarim vardi ama oyle cok siddetli degil. Aksam oldugunda ayaga kalkip bi tur attim. 1 saat sonra tekrar kalktim ve bebegimi gormeye gittim. Heyecandan bakamayacagimi dusundum. Kuvozun icinde minicik, cok kucuk ama cok guzel, bana ait bir can vardi. Doyamadim izlemeye oyle guzelki. ''Annesinin guclu oglu cabuk toparlan bizi cok bekletme'' dedim. Biraz uzun bir yolumuz var ama buna sukur. Tek istedigim saglikla kucagima alip evimize gitmek. Bu arada sutum henuz gelmedi. Makinayla 3 saatte bir sagmaya calisiyorum ama damla yok. Hemsire denemeye devam dedi. Stres yapmiyorum. Icim buruk ama huzurluyum. Iyi olacak benim bebegim. Cok guzel ooooo 😍 Bu arada butun planlarim suya düştü tabi😊 hastane odasi suslemeleri, ikramliklar, lohusa tk vs alisverisi bile yapamadim. Neymis? planlara cokta kapilmamak lazim. Ne cok dert etmistim oda suslemesini 😁 Bana da dua edermisiniz? Allah herkese hayirli,saglikli, zamaninda dogum nasip etsin. Hadi selametle 👍🤗❤
Humus SeydaErgn cok guzel yazmissiniz 😍 insallah tez zamnda saglikla kucaginiza alip evinize gidersiniz bol bol sutunuz olur 🙏🏻
Ozcndln SeydaErgn canım nede güzel yazmışsın bunada sukür inş bebeğinle birlikte sağlıcakla evinize tez zamanda dönersiniz dualarım sizinle 😍😍
Meryemim SeydaErgn maşallh ne güzel yazmışsınız .Böyle güçlü bir annenin evladı da güçlü olur inşallah :) En kısa zamanda evladınız evine döner inşaallah :)
Hknoznr_ Ahh kuzum bende hastanedeyim 9 da sezeryanım var 33 haftalık 31 haftalık görünüyormuş yüksek tansiyonum var inşaAllah güzel olacak❤️ Rabbim yardımız olsun
SeydaErgn Hknoznr_ Olumlu dusun hersey guzel olacak. Ben oyle yaptim. Cok sukur piskolojim iyi durumda. Rabbim beterinden korusun. Insallah saglkla kucagina alirsin. Kac kilo gorunuyor?
Hknoznr_ SeydaErgn iyi düşünmeye çalışıyorum 1700 görünüyor ama düşer 1500e dedi doktor 2 saat sonra görcez bakalım☺️ Göğüs pompası aldınmı dışardan hastane temin ediyormu canım
Hatice_erva SeydaErgn Ormanmeyveli vala bende bilmiyorum canm nasıl oldu ama doğduguna şükrediyosun gözün onu bile görmüyor
SeydaErgn Hknoznr_ Almadim daha alisverisimi tamamlamamistim. Zaten almayacaktim ihtiyac olursa dusunurdum. Ama hastane verdi. Cikinca alirim mecbur.
tugba93 SeydaErgn dualarımız seninle 🙏🏻 inşallah en yakın zamanda oğluşunla beraber evinize dönersiniz 💙
Hanim78 SeydaErgn cnm geçmiş olsun hayırlı olsun tek derdiniz oda süslemek olsun sağlıkla kucağınıza alin da bebeginizle eve dönerken suslersiniz odayı
SeydaErgn Hanim78 tesekkur ederim. Yok canim dert degil. Odanin ne onemi var. Bebisler iyi olsunda gerisi hic onemli degil.