Hilal1407 Arkadaşlar bugün normelde adet günüm test yaptım negatif çıktı iğnenin üstünden tam 15 gün çıktı ve bugün adette olmadım sadece akıntım geliyor sizce erken gebelik filan mıdır
Sevimlianne_adayi Hilal1407 oldu canım 10 gün falan gecikti hata dedim geç döllenme çıkmaz dedim her gün yaptım yaptım negatif sonra adet oldum 15 inci gün yoksa yoktur Rabbim kalbine göre versin benim de olmuyor üzülme
Hilal1407 Sevimlianne_adayi Rabbim gönlümüzden dilimizden geçeni nasip eylesin bende yine yaptım yok yine negatif