Kalp çarpıntısını ben şuan yaşıyorum 3+2 yiz hamilelikte kalp çarpıntısı gayet normal bişeymiş sebebi ise doğumda kan kaybını minimal seviyeye indirmekmiş. Bebeğe daha fazla oksijen vermek içinde nefes alışverislerimiz daha hızlı oluyormuş korkulacak bişey yok diyebilirim ama yine de bir doktorunuza sorun :))