aise_meryem Canimi acitir gibi hareketleri var toplanip toplanip duruyor acaba bu kasilma midir. 39 +1
Tugceonur aise_meryem belden giren adet ağrısı gibi ağrıların var mı varsa bu ağrılar dinlenince geçiyor mu yoksa artiyormu yada sıklığı nedir kaç dk da bir geliyor
Hatihati aise_meryem Kızlar bana da bı el atın.38+2 belimde adet sancısı gibi sancılar hissediyorum.Benimde bebeğim canımı acıtıyor toplanıyor biyerde karnım sert baya.Bugun karnıma iki defa kramp saplandı.Adet sancısı gibi sancılarım iki saatte bir geliyor gidiyor ne diyorsunuz doğum yakın mı?
Anna-aslan aise_meryem uzun süre sürer belirli aralıklarla kasıklarında baskı hissi yoğun olur bel ağrısı çok oluyor düzenli aralıklarla gelir ağrı
aise_meryem Tugceonur bacak agrim var belden agri var ama çok yoruldum bugün ondan mi ağrıyor diyordum
Tugceonur aise_meryem yani ilk doğumum neticede şöyle bir şey diyebilirim.adet ağrısının daha fazlası olucak belden kasıklarına vuran bir ağrıdan bahsediyorum . Yani ben sancimi evde çektim 2 gün 3 gün hastaneye 4 cm açıklık ile gittim üzerine suni sancı aldım 9 cm acilmam olmuştu yani ilk doğumlarda o açılma falan hızlı ilerlemez birde şu gelmediği sürece açılman olmaz zaten o yüzden korkma sancılarını evde bekle.sicak suya gir bak bi adet ağrısı gibi ağrın var mı hastabeye gitsen nişanın geldi desen sadace seni vajinal el muayenesi yapıp göndericekler yada hastaneye yatırcaklar tabi sen bilirsin tecrübeli olduğum için söylüyorum
aise_meryem Tugceonur bugun cok yoruldum temizlik felan yaptım. Ama bebek bebek bu kadar hareket eder mi. Agrimda var ama bahsettigin gelip giden bir agri degil sanirim. Biraz yatip kendimi dinleyim
Remziyecrinn Benim de 39+3 karnım taş bibi bebiş kendini bir yere toplamiş dünden beri ve vajinadan ve kasıklarda ani sancılar vuruyo doğum sancısımı yalancı sancımı anlamadım bende yaşayanlar biraz bilgilendirebilirmi🥺
Remziyecrinn aise_meryem 😂😂Hepimiz aynı durumdayız bize yardım edecek bir Allahın kulu yok heralde olurda doğuma falan giderseniz buraya yazmayı unutmayın
bebegimveben35 aise_meryem 37+4 deyim aynı şeyleri yaşıyorum çok rahatsız edici durum ilk hamileliğim bende çok tedirginim acaba yaklaştı mi doğumum diye 🤲🏻
Enguzelgelin- 38+5 Bende de bugün başlayan bir toplanıp bırakma hadiseleri var, aşağı doğru da sanki top gibi bir tümseklik geliyor elime, ama düzenli değil toplanmalar,pek ağrılı da değil gibi, hadi sonumuz hayr olsun 😄😄