Rabianurbudak Bugün çatı muanesi oldum 38+2 ebe nişan veya su gelebilir dedi kahverengi akıntı da olabılır dedı nişanı gelen veya suyu gelen oldumu olduysa ne kadar süre sonra dogum oldu bilgilendirirseniz sevinirim 🌸
Zubeydekarakas Rabianurbudak bende 38. haftada çatı muayenesi oldum o gün akşam nişanım geldi bugün 39+1 olduk ama kızımın gelesi yok 🫠
2505 Rabianurbudak 39 haftada iki gün arayla iki kez çatı muayenesi oldum ne su geldi ne nişan neden 1mm açılma oldu🙊