Bebegim0101 Benim bildiğim enfeksiyondan olur canım. Kendimden biliyorum çünkü antibiyotik kullandım. Şuan da bende de kaşıntı yanma yok, ama sarı akıntım aşırı yoğun. Doktorumda normal diyor. Seninki de normaldir. Üstelik yeniymiş daha seninki, olur o zamanlar akıntı falan.