Escbkk bize de bağırsakta parlaklık var dedi. Tabi ben ağla üzül. Aslında çok bebeğe diyorlar. Hatta ablamın çocuklara da demişti hem bağırsakta hem kalpte demişti. Sonradan geçebilir ama geçmezse de çocuğunuz kesin bir rahatsızlıkla doğacak bir şey yok. İhtimali söylüyor doktor ve amniyosentez istedi benden. Tabiiki yaptırmadım. 2 Li testiniz nasıldı? Bebeğin ense kalınlığı nasıldı ? Burun kemiği oluşumu nasıl ? içinizi ferah tutun bir şeyi yoktur Allah’ın izniyle🌸