Wendyy Ben 6 ay önce doğum yaptım sezeryan doğum oldu Fatih Yılmaz takipliydim kendisi mükemmel bir doktor o yüzden içiniz rahat olsun ☺️ doğuma gelecek olursak hastane odaları gayet güzel konforlu temiz hemşireleri, temizlik görevlisi çok iyi güler yüzlü ilgililere, ameliyat ekibi anestezi doktorları çok iyi her aşamasını tek tek anlatıyorlar ben spinal anestezi oldum eğlenceliydiler😅 ameliyat olurken müzik açtılar, akşam ne yesek diye konuşuyorlardı bilmiyorum ben çok memnunum kaldım zaten 1 gün kaldım çocuk doktoru çok iyi ilgili yani aklınızda hiç soru işaretleri bırakmıyorlar, sormak istediğiniz varsa cevaplarım