Merhabalar 3 aylık bebeğim var biberon almıyor ilk zamanlar biberon ve emzik alıyor du şimdi migdesi bulanıyor emzik çok önemli değil ama biberon alması benim için çok önemli sütum bazen istemsiz ce akıyor bazende tam göğüslerimi bosaltamiyor bebeğim sağmak zorunda kalıyorum yeri geliyor buzluğa atıyorum yeri geliyor kaşık şırınga ile vermeye calisiyorum ama çok zor oluyor bu şekilde bana yardımcı olursanız sevinirim 😔