Arkadaşlar dün sabah uyandığım andan itibaren karnımda başlayan bir ağrı vardı. Kasıklarıma doğru inen. Afedersiniz ishal ve onu takip eden mide bulantısı. Gece olunca dayanamayıp acile gittik. Nst’de biraz sancı çıktı. Açıklığa baktılar 1 parmak dediler. Santim olarak değil bir parmak dediler sadece. Bugün 37+2 yim ve sancıdan eser yok. Sadece birkaç defa kasığıma elektrik çarpması gibi minik minik geldi. Dünkü çektiğim nst’de çıkan yalancı sancımıydı acaba. Açılmanın veya sancının devamı gelirmi