Kızlar ya öğleden sonra kasıklarımda gaz sancısı gibi bi agrı başladı ama gazdan değil ayağa kalktıkça yada bebeğim hareket ettikçe sancı giriyor gibi oluyor sanki içten karnım yırtılıyor gibi değişik bisey oluyor. Bebek hareketi takip ediyorum normal kanama lekelenme su yok. Hastaneye gitsem mi kararsızım bi azalıyor hiç agrı olmuyor bi anda geri çoğalıyor napsam bilemedim 🤷♀️🤷♀️