fatmaa37demi5 merhaba vallahi Allaha şükür edin ne güzel bakmaya hazirmislar 29 haftalık hamileyim rahim kisaligim var bir haftadan beri yatmak zorundayım kayinvalidem geldi yok kocası köyde yalnızmis yok bir bahaneden ilk defa tartışmaya çalışıyor kendi annem desem gelmemek için hastayım oram buram ağrıyor ve hiç bir şeyi yok aslında sadece oturma hastalığı var o kadar çok kızıyorum ki ona Bi anne kizini en muhtaç oldugu zamanda yalnız e baskasinin insafina bırakır mı ya ve yaşlı falan da değil daha 48 yaşında ya bana iş güçte yapma sadece yanımda ol Bn hepsine ayrı ayrı her dertlerine onlar çağırmadan kosturdum şimdi noldu en muhtaç olduğum zamanda yalnız kaldım onun için her daim yanınızda olan annenize iyi sarılın konudan çok bağımsızdır ama siz şimdiden bakmaya hazır yazınca dayanamadım k.bakmayin