esma_cengel Adet tarihine göre 9+1 im ama bugün ultarsyonda 8+5 gözüktü iki gün fark var acaba bı sorun olur mu doktorda fazla ilgilenmedi içim rahatalmadi
pheobebuffay esma_cengel iki hafta ileri veya iki hafta geri sorun değilken sizinki 2 gün bir sıkıntınız yok☺️
fatmaa37demi5 esma_cengel genel olarak farklı bir sorun yok ise 2 haftada geriden veya 2 hafta ileri olmasının önemi yok diye biliyorum
bebekveannesiii esma_cengel doktorun dediği kadar hamilesin canım bı sorun olmaz 2 haftadan sonrası sıkıntı
Haticepkr01 Uygulamaya çok aldanmayın uygulama adet bitiminden baz alıyor diye biliyorum doktor net bi şekilde söylüyor korkmayın 😊
esma_cengel Haticepkr01 evet öyle ama bı kağıda ultarsyonda gözüken haftayı gün yazıp bunu sakın kaybetme dedi sorucaktim diğer hastaya baktı içim tam rahatalmadi tabi konu evlat olunca bı gun bile insanın korkutmaya yetiyor
esma_cengel fatmaa37demi5 yok çok şükür bı sorun yok daha küçük dedi bu şekil kalp atışları gayet iyidi
fatmaa37demi5 esma_cengel o zaman korkmaniza hiç gerek yok. Benim kızım da genellikle bir hafta önden gidiyor